6/17/2013

Adik Angkatku







Ini adalah cerita bagaimana bermulanya
kehidupan aku sebagai seorang lelaki yang
hobinya melakukan hubungan seks. Pada
masa itu, aku mempunyai seorang adik angkat
yang bernama Abby (masih kekal sampai
sekarang). Personaliti dia yang sosial
membuatkan dia menjadi sasaran yang
sempurna untuk menjadi teman tidur aku di
Sarawak. Muka dia ni biasa sahaja tetapi dia
mempunyai 3 kelebihan yaitu susuk badan
yang mantap alaala Cameron diaz, kulit yang
putih kemerahan, dan bibir yang sangaatt
seksi.
Apabila dia bercakap, aku seringkali
mengambil kesempatan melihat dua ulas
bibir nya yang berwarna pink dan tampak
sentiasa kebasahan gitu sambil berangan2
alangkah indahnya jika boleh merasa bibir
yang menawan itu dengan bibirku, dan
bertambah indah lagi andainya bibir itu
mengulum lembut batang pelirku yang keras..
Aku tak boleh berangan-angan aje, aku mesti
bertindak.. Aku pun mengaturkan satu
rancangan.
Pada tanggal 31 Ogos 20XX, aku mengajak
Abby dan kawan-kawan perempuannya
berkelah di Pantai Damai dengan 3 orang
kawan aku. Sengaja aku ajak picnic agar aku
boleh menunjukkan susuk badan aku yang
takde laa tough sangat tapi agak seksi jugak
ni pada Abby. Lagipun, agar Abby lebih cepat
letih dan mengantuk pada malamnya kang.
Sewaktu kami bermandimanda, aku cukup
geram melihatkan dua buah dadanya yang
cukup berisi di sebalik bajunya yang basah.
Pada malamnya, kami menempah dua buah
bilik di hotel Harbour View, satu untuk lelaki
dan satu untuk perempuan. Ini semua sebagai
cover je.. Time tu, baru pukul 10 malam, so
member2 aku ngan member2 Abby pun
bercadang pergi ke pub untuk berhibur. Tapi
aku memberikan alasan aku nak check tengok
keadaan bilik dengan Abby, lepas tu nanti
jumpa kat sana. Abby mengikut aja..
Bilik 128, aku masuk ngan Abby dan aku buat
tengok-tengok fasiliti yang ada, manakala
Abby bukak TV lalu duduk di atas katil.
"Emm.. Ok laa enggak hotel ni, semua ada.."
kata aku.
"Aah, ok je.." balas Abby plak
"Aduh.. Letih laa hari nie kan.." keluh aku
sambil membaringkan badan aku di sebelah
Abby dengan kaki aku berjuntai di kaki katil.
"Abby taknak baring kejap ke?" umpan aku..
"Emm.. Letih enggak ye.." kata Abby sambil
baring lalu menggeliat kecil, membuatkan
breast nya tampak menonjol sekali.. Aku tak
tahan lagi, maka aku pun bingkas bangun
dengan bertongkatkan siku kiri aku lalu
memandang ikan yang termakan umpan aku
ni sambil membayangkan keenakan rasanya
yang bakal aku nikmati sekejap lagi.
"Kenapa tengok orang camtu?" tanya Abby..
"Abby pernah kissing tak?" tanya aku.
"Tak.." jawab Abby perlahan.. Mukanya dan
blushing.. Cute betul melihat mukanya putih
kemerahan-merahan..
"Kita try nak.." umpan aku lagi.. Sambil
mendekatkan muka dan badan aku ke
arahnya..
"Taknak laa.." jawab Abby sambil cuba
menahan dada aku dengan tangannya
"Alaa.. Kiss je.." pujuk aku lagi sambil terus
merapatkan lagi badan aku ke badannya
perlahan-lahan..
"Taknak laa.." kata Abby lagi..
Walaupun kata taknak tapi tangannya tak lagi
menahan dada aku tapi cuma sekadar
menyentuh lembut je.. Aku pun tak lepas
peluang terus menghalakan bibirku ke
bibirnya yang munggil dan separuh terbuka
itu lalu mengucup bibir pinknya yang sangat
lembut itu. Aku dapat merasakan kenikmatan
yang amat sangat, lalu terus mengucup
dengan lebih rakus. Aku juga dapat merasai
nafas Abby yang lembut dan hangat. Makin
lama, nafas Abby dan nafas aku makin tak
keruan. Kami terus balas membalas ciuman
dengan penuh ghairah. Batang pelir aku
semakin mengeras di dalam seluarku.
Aku tak sedar apa yang terjadi, tapi tiba-tiba
je kaki kami dalam kedudukan melakukan seks
dengan aku berada di tengah manakala kaki
Abby sedikit terkangkang. Lalu aku pun
menggerakkan punai aku seperti keadaan
fucking. Aku menggesel-geselkan kote aku
yang tegang itu ke arah cipap Abby. Aku
tengok Abby memang sudah stim giller
dengan matanya terpejam dan tangannya
meraba-raba badan aku dengan bernafsu
sekali. Nafasnya semakin kencang sekarang
dan dadanya berombak-ombak maka aku pun
memulakan Step yang ke-2 yaitu payudara
nya laa..
"Abang pegang breast Abby yek.." tanya aku
"Jangan laa.." kata Abby lembut.
Ah.. Aku tak kira, aku pegang enggak breast
kiri dia dengan tangan kanan aku. Lembut
betul.. Aku ramas dengan lembut sambil terus
mencium-cium bibir nya.. Makin lama,
breastnya makin mengeras dan padat, aku
tukar ramas breast kanan dia plak sambil
terus menikmati bibir nya.. Bila tetek sudah
padat sangat aku menghentikan ciuman di
bibir lalu memulakan ciuman di breastnya..
Aku menggigit kecil di bahagian tengah yang
aku agak puting nya berada, bosan dengan
halangan bajunya, aku lantas mengangkat
bajunya ke atas, maka tersembul laa dua
buah gunung putih yang berbalutkan coli
berwarna putih. Perut Abby sungguh putih
bersih sekali. Aku pun mula meremas-remas
teteknya dan mengigit puting yang masih
beralaskan colinya.. Sungguh seronok sekali
melihat pemandangan yang amat
menakjubkan tu. Tapi pasti nya lebih seronok
melihat gunung itu jika tiada apa apa
halangan maka aku pun mencari2 pin untuk
membuka coli di belakang Abby, Abby
nampaknya sudi kerana dia membalikkan
sedikit badannya ke kanan agar aku senang
membukanya..
Nah.. Satu pemandangan yang amat indah
sekali. Sukar untuk dilafazkan dengan kata-
kata.. Aku tak membuang masa lalu mula
meremas-remas kedua buah gunung putih
itu. Putting nya yang berwarna pink itu aku
main-mainkan dengan jari telunjuk aku
dengan melakukan pusaran di sekelilingnya.
Lepas tu, aku gentel-gentel, dan aku tarik-
tarik..
Ah.. Abby mengerang kenikmatan.. Tapi
perlahan aja, sebab dia masih malu dengan
aku. Aku jilat puting nya, kemudian aku gigit
sampai puas. Merah-merah breast dia aku
kerjakan.. Ahh.. Ahh.. Seronok btul..
Mendengar erangan dia yang semakin kerap.
Puas hati dengan step ke-2 aku memulakan
step ketiga iaitu cipap nya.. Aku terus
membuka zip seluar jeans levi's nya. Zruup..
Lalu, terserlah lah underwear putihnya yang
sudah bsah kuyup kat bahagian bawah
sampai sudah nampak jelas pussy nya.. Aku
rasa dia sudah klimaks sekali time aku
kerjakan payudara dia.. Aku pun menarik
keluar seluar jeans Abby.. Abby pun turut
berkerjasama dengan bangun sedikit untuk
memudahkan kerja aku. Peha dia, fuuh.. Putih
betul.. Aku pun meraba-raba pahanya yang
lembut tu.. Bila aku nak bukak underwear
Abby, tangan nya tiba-tiba menahan
bahagian atas underwear dia..
"Jangan laa bang, sudah laa tu.." Rayu Abby.
Aisey, camne ni, takkan dia sudah insaf kot..
Alaa.. Dari tadi kata jangan2 tapi bagi
enggak, aku pun tak peduli jugak, aku taknak
laa bukak kasar so aku pun, selak laa
bahagian bawah dia lalu terus menjilat2 alur
nya yang memang sudah lencun giler..
"Ahh.." erang aby lagi.. Dia sudah tak tahan
nampaknya, lalu tangannya memegang kepala
aku seperti menyuruh aku membenamkan lagi
lidah aku ke dalam alurnya..
"Jilat aje ye bang, tapi jangan sampai masuk
anu abang yek.." kata Abby lalu baring
kembali ke katil
"Emm.." Aku sekadar jawab emm je, emm tak
semestinya bermaksuk ya kan? No way!! Aku
takkan lepaskan peluang keemasan ni.. I'll
never waste this opportunity..
Aku pun menyambung meratah cipap dia..
Dinding kanan, dinding kiri, atas, bawah,
semua aku servis.. Time kat bahagian atas,
aku terjumpa kelentit dia. Aku pun
membelasah sepuas-puasnya.. Biji
kelentitnya aku hisap, aku jilat semahunya.
Cipap Abby mulai basah aku terus jilat dan
hisap sambil tangan menggentelgentel puting
teteknya. Tiba-tiba, sedang tengah sedap
menjilat, Abby meraung dengan tubuhnya
terangkat. Serentak dengan itu juga habis
mulutku basah dengan simbahan air dari
dalam cipapnya. Aku mengambil kesempatan
ini untuk merasa air madu cipap seorang
wanita buat pertama kalinya.. Rasanya agak
payau, masin pun ada. Aku agak itulah
pancutan klimaks Abby..
"Ahh.. Ah.. Ah.." erangan lembut Abby
membakar semangat aku.
Aku teruskan servis aku. Kali ini dengan
tangan telunjuk aku memasuki pussy Abby..
Aku tak boleh masuk dalam sangat sebab ada
daging lembut yang menjadi halangan..
Selaput dara, so aku still memain kat area
luar je.. Sekali sekala aku meraba-raba peha
dan teteknya.. Kelentitnya aku mainkan, aku
gentelkan hinggakan suara yang dilepaskan
kali ini agak kuat dengan badan terangkat
kekejangan.
Aku tak boleh buang masa lagi, aku pun mula
membuka seluar aku. Ting!! tercacak keluar
laa tiang bendera aku yang berukuran 7 inci
ni..
Aku pun memasukkan kepala pelir aku ke
dalam sampai menyentuh selaput dara Abby..
Aku main2 kat situ dengan gentleman dulu
agar pelir aku biasa dengan keadaan kat
dalam.. Bila sudah biasa, aku pun memulakan
proses perasmian pemecahan dara adik
angkat aku dengan menyorongkan senjata
aku ke dalam lagi.. Sekali hentak, terasa ada
halangan.. Hentakan kedua, aku berjaya
memecahkannya..
"Aaahh.." erang Abby, entahkan sakit
entahkan seronok.. Aku pun takde masa untuk
memastikannya kerana aku sendiri sedang
sibuk menikmati satu kenikmatan yang amat
sangat.. Sebaik sahaja pintu syurga
kenikmatan itu terbuka, aku pun tekankan
batang aku sampai ke pangkal kemaluannya..
"Aghh.. Emm.. Ahh.." jerit Abby lagi..
Aku berhenti sekejap, sebab terasa macam
nak terpancut sangat sudah. Aku mencium
leher dan mulutnya berulang kali. Bila
keadaan sudah agak OK, aku mula
mendayung, atas bawah.. Slow and steady.
Kote aku menerjah masuk dan keluar,
kemudian memainkannya ke atas dan ke
bawah.. Naik dan turun.. Berulang kali.
Kenikmatan pada waktu itu adalah sangat
best, sukar nak diungkapkan dengan kata-
kata.. Sememangnya syurga duniawi..
Aku sorong tarik kemaluan aku dengan
diiringi suara mengerang yang agak kuat
sambil melihat panorama di bawah, indah,
cukup indah melihatkan kote masuk dan
keluar dari lubang cipap, dengan bunyi yang
cukup menawan Abby memeluk erat
pinggangku semasa berdayung, punggungnya
bergerak atas bawah mengikuti rentak
dayungan.
Terasa kenikmatan yang tiada tolok
bandingnya. Aku lajukan dayungan, makin laju
dengan suara yang makin kuat, dan aku rasa
macam sudah nak terkeluar aku lajukan lagi
dan sekuatkuat hati aku tusukkan sedalam
yang boleh ke dasar lubang cipapnya diikuti
dengan jeritan Abby yang nyaring,
terpancutlah air mani aku jauh ke dasar
cipapnya. Ahh.. Aku sungguh puas hati
dengan hasil lumayan aku itu..
Lepas klimaks sekali, aku rilek dulu sambil
meneroka segenap tubuh badan Abby
sepuas2 nya.. Lebih kurang 5 lepas tu, aku
suruh adik angkatku tu blowjob konek aku
sampai keras.. sudah keras, aku balun lagi
cipap dia.. Second time ni, lagi lama aku
tahan.. Malam tu aku main 4 round.. Best
siott..
Banyak lagi cerita nak aku ceritakan tapi lain
kali laa plak ye, ada cerita pasal masa aku
main guna gambir sarawak, buat kat tangga,
layan pil, dan sebagainya.
E N D

1 komentar: